PrestaShop

Nowe produkty

Nowe produkty
Wszystkie nowe produkty

Dostawa

REKLAMCJA

Przed odbiorem przesyłki prosimy o sprawdzenie czy nie została uszkodzona w trakcie transportu. Należy zwrócić uwagę czy opakowanie nie jest uszkodzone. W przypadku uszkodzenia prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 731 111 877 od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00. Prosimy o potwierdzenie odbioru oraz sprawdzenie zawartości w obecności kuriera. W przypadku nieprawidłowości np. niewłaściwy towar, niewłaściwej ilości zamówionego towaru, uszkodzenia sporządzony zostanie protokół reklamacyjny.

PROCEDURA REKLAMACJI

Zapakuj towar niezgodny z umową. Prosimy dołączyć pisemne oświadczenie wraz z opisem sytuacji. Należy dodać nr konta bankowego oraz dane do przelewu na które mamy zwrócić pieniądze, pod warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji dokonamy zwrotu pieniędzy na wskazane konto bankowe lub wymienimy sprzęt na nowy w terminie 7 dni od podjęcia decyzji .

W przypadku negatywnej decyzji w sprawie reklamacji przekażemy informację e-mailowo lub telefonicznie w terminie 14 dni roboczych.